UAH USD EUR RUB
Сравнение
Добавьте товары для сравнения
Желания
Добавьте товары в желания
График работы:

Пн-Пт: 09:00–18:00

Сб-Вс: выходные

 

0
Мой заказ

Отзывы о магазине

5.0
18 отзывов
Сортировка:
Я також з магазином вже багато років. Сьогодні не змогла увійти на сайт, довелось відновлювати пароль. А потім побачила у себе мінімальну знижку, хоча замовлень у мене було набагато більше, ніж на 3% (
Ответить
Доброго дня Тетяно,перерахувавши Ваші замовлення Ваша знижка становить вже 5%.Інформація в кабінеті зміниться згодом, тому якщо у Вас є замовлення ви можете його зробити на сайті, вказавши в коментарі що Вам потрібно перерахувати знижку.
Вибачте за заподіяні незручності.

З повагою, ОвечкаРукодільниця
Ответить
Добрий день. Поясніть, будь ласка, чому моя 10% знижка не завжди спрацьовує? На одні товари вона діє, а на інші - ні. Це і стосується товарів вже зі знижкою. Такого раніше не було. Дякую за відповідь.
Ответить
Доброго дня Галино, на новому сайті персональна знижка не сумується з акційними товарами на сайті.
Ответить
Доброго дня.
Мені дуже подобається новий сайт. Головним недоліком попереднього сайту особисто для мене була відсутність вкладки "Обране" в особистому кабінеті. Тепер ця функція присутня - за це велике дякую. Новими побажаннями по удосконаленню роботи сайту є
додавання можливості перегляду більшої кількості товарів на сторінці - від 20, 100 одиниць, або переглянути все (як це було на старому сайті).
Однозначно зміни пішли на користь)
Ответить
Доброго дня Оксано,ми вже працюємо над тим щоб максимально збільшити відображення товарів на сайті.
Ответить
Скидку вижу, спасибо! Жаль, что пропала история, ну ничего! Будем создавать новую! )) Поздравляю с открытием сайта! Мне новый сайт нравится больше, система поиска стала удобнее, появилась возможность сравнения товара, можно добавить товар в избранное.. сразу есть возможность выбрать именно тот товар, который есть в наличии.. не знаю кому как - я вижу одни плюсы. Успехов тебе "Овечка" и побольше благодарных клиентов!
Ответить
Доброго дня Оксано, дякуємо ,нам дуже приємно що Вам сподобався новий сайт.
Ответить
Здравствуйте,не могу зайти в личный кабинет на обновленном сайте ,пишет не правильная почта и пароль ?!
Ответить
Доброго дня Лера, Вам потрібно натиснути на сайті вхід в особистий кабінет. Введіть Вашу електронну адресу, після чого натисніть кнопку Забули пароль?.Вам на пошту надійде повідомлення на зміну паролю,натискаєте на Відновити пароль та змінює його на інший.
Вибачте за тимчасові незручності.
Ответить
Здравствуйте! Дружу с Вами уже давно, отдавала предпочтение Вашему магазину за возможность купить немного дешевле благодаря персональной скидке 8%. Сейчас не могу зайти в личный кабинет, пишет, что неверный пароль. Надеюсь, что все недоработки с новым сайтом будут исправлены и персональные скидки сохранятся. С наилучшими пожеланиями
Ответить
Доброго дня Ольга, Вам потрібно натиснути на сайті вхід в особистий кабінет. Введіть Вашу електронну адресу, після чого натисніть кнопку Забули пароль?.Вам на пошту надійде повідомлення на зміну паролю,натискаєте на Відновити пароль і змінює його на інший.
Вибравши товар в корзині ви можете побачити знижку.
Ответить
Доброго дня. Не в мене одної, судячи з відгуків, не відображається накопичена знижка (а було 6%) і зникла вся історія. Прохання до адміна вирішити цю ситуацію. Дякую.
Ответить
Доброго Марина, на жаль, ми не можемо відновити історію покупок в особистому кабінеті.
Знижка відображається в вашому особистому кабінеті, щоб її перевірити, Вам потрібно увійти в свій особистий кабінет на новому сайті.Вибравши любий товар ви можете побачити знижку.
Ответить
Гарний сайт. Старий сайт вже виглядав як музейний експонат.
Єдине, чого дійсне не вистачає, це швидкого замовлення ниток, це була чудова фішка, яка економила купу часу.
Ответить
Доброго дня Олена, ми ще працюємо над удосконаленням нашого сайту,тому згодом ця функція знову з'явиться на сайті.
Ответить
Добрий вечір! Другий рік з вами, магазин завжди подобався) З вами почала вишивати набори) Думаю, що новий сайт - це добре! Хоча старий був такий звичний, особисто мені сподобалось, що відтепер є сортування за новинками по кожному бренду і можна краще роздивитись прев"ю наборів. Думаю, робота над сайтом ще триває, і, можливо,буде додано ще і відгуки про набори та інші покупки, а також сортування за тематикою сюжетів (теж зручно було б). До речі, я також не побачила своєї персональної знижки 3% - перевірте, будь ласка! Бажаю успіхів і процвітання!
Ответить
Доброго дня Оксана, дякуємо за те що залишаєтесь з нами.
Знижка відображається в вашому особистому кабінеті, щоб її перевірити, Вам потрібно увійти в свій особистий кабінет.Вибравши товар ви можете побачити знижку.
На сайті ще ведуться роботи, тому згодом все поправимо та додаємо додаткові функції.
Ответить
Понимаю переход на новый сайт! Успехов Вам. Просмотрела лен Permin, и не увидела отрезов по метру и пол метра, очень надеюсь что такая возможность сохранится 🙏
Ответить
Елена Васенко ,
Доброго дня Олена, дякуємо)
Ми обов'язково будемо розширювати асортимент тканини на нашому сайті, але це буде трішки згодом.
Якщо тканина Вам потрібна терміново, ми можемо привезти її для Вас під замовлення, для цього зателефонуйте нам та уточніть артикул потрібного товару.

З повагою, Овечка Рукодільниця
Ответить
Добрий вечір. Новий сайт- це чудово, але моя персональна знижка 10% та історія заказів зникли. Дуже шкода!!! Адже я з Вами не один рік. Нарікань на Вашу роботу не було. Завжди все вчасно і якісно. Сподіваюсь, що Ви виправите ситуацію. Процвітання Вам!!!
Ответить
Доброго дня Галино, на жаль, ми не можемо відновити історію покупок в особистому кабінеті.
Знижка вже відображається в вашому особистому кабінеті.
Вибачте за тимчасові незручності.

З повагою, Овечка Рукодільниця
Ответить
Доброго дня! На новому сайті пропала вся історія моїх покупок, а також власна 10% скидка- щось зміниться, чи можна плакати в подушку:)
Ответить
Доброго дня Валентино, на жаль, історія замовлень зі старого сайту не збереглась і відновити її ми не можемо.
Знижка вже відображається в вашому особистому кабінеті.
Чекаємо Вас знову в нашому магазині!
З повагою, Овечка Рукодільниця

Ответить
Спасибо за быстрый ответ.
Жду возвращения скидки, чтобы сделать заказ.
Ответить
Добрий вечір. А чому на новий сайт не перенеслася особиста знижка? Дуже прикра ситуація☹
Ответить
Доброго дня Оксано, знижка вже відображається в вашому особистому кабінеті.
Вибачте за тимчасові незручності.

З повагою, Овечка Рукодільниця

Ответить
Добрий день! За адресою old.ovechka.com.ua теж нічого не виходить. Сайт ніби є, а увійти не можна, пише, що невірний пароль або адреса. А я тільки вчора проплатила нове замовлення і хочу перевірити, чи змінився статус замовлення на Проплачене. Листа на мою пошту про зміну статусу теж немає. Чи отримала Овечка мої гроші і чи чекати мені на моє замовлення??
Також цікавить моя персональна знижка, хотілося б щоб вона збереглась, бо з Овечкою завжди любила вишивати.
Ответить
Доброго дня Оксано, старий сайт може працювати некоректно.
Нові замовлення рекомендуємо робити на новому сайті.
Оплату по замовленню ми отримали, відправка замовлення буде завтра.
Клієнтські знижки всі збережені.
На жаль, історія замовлень та статуси зі старого сайту не збережені.
Вибачте за тимчасові незручності.

З повагою, Овечка Рукодільниця.

Ответить
Добрий день! Неприємна несподіванка цей новий сайт. Знижка 6% зникла, історія замовлень теж. Відео вишивок та відгуків покупців немає. Сортування невдале- немає фільтру від дорожчого, не можна вибрати кількість на сторінці( а 20 -це дуже мало). Не бачу відбору по тематиці . Це так, перше враження. Взагалі ви стали якісь схожі на інші сайти. Шкода.
Ответить
Доброго дня Оксано, старий сайт може працювати некоректно.
Нові замовлення рекомендуємо робити на новому сайті.
Оплату по замовленню ми отримали, відправка замовлення буде завтра.
Клієнтські знижки всі збережені.
На жаль, історія замовлень та статуси зі старого сайту не збережені.
Вибачте за тимчасові незручності.

З повагою, Овечка Рукодільниця.

Ответить
Та же история. Ни истории покупок, ни скидки (4%). Жаль.


Ответить
Доброго дня Ирина, нам також дуже шкода, що не вдалося зберегти історію покупок.
Знижка вже відображається в вашому особистому кабінеті.
Вибачте за тимчасові незручності.

З повагою, Овечка Рукодільниця


Ответить
Здравствуйте!
Я уже много лет с Вами. Раньше в личном кабинете отражалась история моих покупок. Теперь здесь пусто. И у меня была скидка 10%. Теперь её тоже нет? Это очень грустно. Объясните, пожалуйста, что случилось?
С уважением. Татьяна
Ответить
Доброго дня Тетяна, ми переїхали на новий сайт.
Всі клієнтські знижки були збережені. Можливо виник технічний збій, тому знижка не відобразилася в вашому особистому кабінеті.
Наразі ми працюємо над вирішенням цього питання і найближчим часом все буде виправлено.
На жаль,на новому сайті історія покупок відображатися не буде.

Старий сайт доступний за адресою old.ovechka.com.ua до 31 січня 2022 року, але оновлення старого сайту не буде. Всі новинки, акції і т.д. будуть доступні тільки на новому сайті.
Вибачте за тимчасові незручності.
Чекаємо Вас знову в нашому магазині!

З повагою, Овечка Рукодільниця
Ответить
Наверх