UAH USD EUR
Сравнение
Добавьте товары для сравнения
Желания
Добавьте товары в желания
График работы:

Пн-Пт: 09:00–18:00

Сб-Вс: выходные

 

0
Мой заказ

Отзывы о магазине

5.0
31 отзыв
Сортировка:
Щиро дякую за уважне ставлення та швидке виконання замовлень.Сподiваюся ще не раз користуватися Вашими послугами. Миру Вам та професiйних успixiв.
Ответить
Добрий день. Дякую за приємне обслуговування та швидку обробку замовлення )
Ответить
Дякую за швидку обробку замовлення і приємний подаруночок! Була щасливою дізнатися у березні 2022, що ви працюєте і так швидко все робите! Плюс одна постійна клієнтка, сил вам і наснаги
Ответить
Дуже вдячна за швидку обробку та відправу замовлення. Якість товару дуже сподобалась. Замовляли вперше, але точно не останній раз) Буду з вами 💛💙
Ответить
Доброго вечора ! Де ви знаходитесь ? І чи працюєте ви зараз ?
Ответить
Іванчук Юлія, Вітаємо. Так. Ми працюємо. Знаходимося все там же ) за адресою - ovechka.com.ua)
Ответить
Добрий день! У мене питання стосовно знижки. Після створення нового дизайну сайту зникли всі замовлення, і чомусь в новому дизайні в мене залишилися мінімальна знижка 3%. Якщо просумувати всі мої замовлення, то вже потягне на знижку 5-6%. Якщо треба, я можу надіслати підтвердження всіх моїх замовлень.
Прошу переглянути мою знижку.

І ще одне зауваження до нового дизайну. Незручним став пошук товарів у виробників. Треба перегорнути до 50 і більше сторінок, щоб знайти, що цікавить.
Верніть, будь ласка, пошук за категоріями у виробників: пейзажі, квіти,..., т.д. Це зекономить час знайти товар і купити його саме на сайті Овечка Рукодільниця.

З повагою, Вікторія.
Ответить
Вікторія Смачило , Вітаємо. По Вашому акаунту вже поставили знижку у 6% )
З приводу пошуку по категоріями - ми працюємо над цим....на жаль війна внесла свої корективи....(
Ответить
Здравствуйте!!!
Есть ли возможность сделать больше товаров на странице для просмотра (например -100) ?
Сделайте, пожалуйста, раздел "Новинки", куда будут добавляться ВСЕ новинки по дате поступления. (Так было на старом сайте). Это удобно, когда что-то ищешь и находишь ещё много чего интересного.
И ещё хотелось бы,чтобы были отзывы о товаре.
И отбор по тематике тоже бы не помешал...
Ответить
Татьяна Подгайко ,
Доброго дня.
На жаль більше товарів на сторінці зробити неможливо...це пов'язане с швидкістю завантаження сторінки.....чим буде більше товарів тим довше буде завантажуватися.....
Розділ Новинки - обов'язково зробимо )
Відгуки про товар - ви можете зробити на сторінці товару
З тематикою також працюємо )
Дякуємо за побажання
Овечка Рукодільниця
Ответить
Добрий день, підскажіть будь ласка, можно оплатити заказ карткою Є-ПІДТРИМКА?
Ответить
Доброго дня, можете.Оформіть замовлення на сайті, в коментарях пропишіть розрахунок Є Підтримка.Та чекайте посилання на сплату на Вашу пошту.
Ответить
Самый лучший интернет-магазин для рукодельниц! Обновленный сайт немного непривычен, будем разбираться где что. Историю покупок, да, жаль, я по ней только и отслеживала откуда и с каких пор в запасниках наборчики, но это не слишком критично, скидка то осталась (спасибо отдельно)! Буду и дальше советовать Ваш магазин и для себя присматривать особо понравившиеся товары.

Вопрос такой: сейчас в почте не вижу рассылок от магазина. Нужно где-то переподписаться?
Ответить
Алла Маняхина Владимировна, Дякуємо за відгук) На жаль Розсилка поки не працює....налагодимо пізніше....
Ответить
Добрый день! Сайт новый красиво сделано, жалко не сохранилась история покупок. Удобно что можно теперь отмечать товар который понравился и потом когда есть возможность выкупить, а не искать по новой и вспоминать. Заказываю уже более 3 лет только тут)
Ответить
Доброго дня, дякуємо що залишаєтесь з нами, сподіваємося на подальшу співпрацю.
Гарного дня!
Ответить
Доброго дня! Не змогла увійти на сайт, довелось відновлювати пароль. Скажіть буд ласка чому відсутня знижка 3%?
Ответить
Доброго дня Юлія, знижка відображається в Вашому особистому кабінеті, щоб її перевірити, Вам потрібно увійти в свій особистий кабінет на новому сайті.Вибираєте товар, заходите в корзину і там відображається знижка.
Ответить
Приветствую! У меня тогда тоже вопрос, а что размер скидки считается по суммированию заказов? Тогда у меня по идее тоже должно быть больше 3%? Посмотрите мою историю, или я то-то не так поняла?
Ответить
Доброго дня Оксано, система знижок є накопичувальна,розмір своєї персональної знижки завжди можна дізнатися при оформленні Замовлення.
Дякуємо за розуміння!
Ответить
Я також з магазином вже багато років. Сьогодні не змогла увійти на сайт, довелось відновлювати пароль. А потім побачила у себе мінімальну знижку, хоча замовлень у мене було набагато більше, ніж на 3% (
Ответить
Доброго дня Тетяно,перерахувавши Ваші замовлення Ваша знижка становить вже 5%.Інформація в кабінеті зміниться згодом, тому якщо у Вас є замовлення ви можете його зробити на сайті, вказавши в коментарі що Вам потрібно перерахувати знижку.
Вибачте за заподіяні незручності.

З повагою, ОвечкаРукодільниця
Ответить
Добрий день. Поясніть, будь ласка, чому моя 10% знижка не завжди спрацьовує? На одні товари вона діє, а на інші - ні. Це і стосується товарів вже зі знижкою. Такого раніше не було. Дякую за відповідь.
Ответить
Доброго дня Галино, на новому сайті персональна знижка не сумується з акційними товарами на сайті.
Ответить
Доброго дня.
Мені дуже подобається новий сайт. Головним недоліком попереднього сайту особисто для мене була відсутність вкладки "Обране" в особистому кабінеті. Тепер ця функція присутня - за це велике дякую. Новими побажаннями по удосконаленню роботи сайту є
додавання можливості перегляду більшої кількості товарів на сторінці - від 20, 100 одиниць, або переглянути все (як це було на старому сайті).
Однозначно зміни пішли на користь)
Ответить
Доброго дня Оксано,ми вже працюємо над тим щоб максимально збільшити відображення товарів на сайті.
Ответить
Скидку вижу, спасибо! Жаль, что пропала история, ну ничего! Будем создавать новую! )) Поздравляю с открытием сайта! Мне новый сайт нравится больше, система поиска стала удобнее, появилась возможность сравнения товара, можно добавить товар в избранное.. сразу есть возможность выбрать именно тот товар, который есть в наличии.. не знаю кому как - я вижу одни плюсы. Успехов тебе "Овечка" и побольше благодарных клиентов!
Ответить
Доброго дня Оксано, дякуємо ,нам дуже приємно що Вам сподобався новий сайт.
Ответить
Здравствуйте,не могу зайти в личный кабинет на обновленном сайте ,пишет не правильная почта и пароль ?!
Ответить
Доброго дня Лера, Вам потрібно натиснути на сайті вхід в особистий кабінет. Введіть Вашу електронну адресу, після чого натисніть кнопку Забули пароль?.Вам на пошту надійде повідомлення на зміну паролю,натискаєте на Відновити пароль та змінює його на інший.
Вибачте за тимчасові незручності.
Ответить
Здравствуйте! Дружу с Вами уже давно, отдавала предпочтение Вашему магазину за возможность купить немного дешевле благодаря персональной скидке 8%. Сейчас не могу зайти в личный кабинет, пишет, что неверный пароль. Надеюсь, что все недоработки с новым сайтом будут исправлены и персональные скидки сохранятся. С наилучшими пожеланиями
Ответить
Доброго дня Ольга, Вам потрібно натиснути на сайті вхід в особистий кабінет. Введіть Вашу електронну адресу, після чого натисніть кнопку Забули пароль?.Вам на пошту надійде повідомлення на зміну паролю,натискаєте на Відновити пароль і змінює його на інший.
Вибравши товар в корзині ви можете побачити знижку.
Ответить
Доброго дня. Не в мене одної, судячи з відгуків, не відображається накопичена знижка (а було 6%) і зникла вся історія. Прохання до адміна вирішити цю ситуацію. Дякую.
Ответить
Доброго Марина, на жаль, ми не можемо відновити історію покупок в особистому кабінеті.
Знижка відображається в вашому особистому кабінеті, щоб її перевірити, Вам потрібно увійти в свій особистий кабінет на новому сайті.Вибравши любий товар ви можете побачити знижку.
Ответить
Показать ещё 11 отзывов
Наверх