UAH USD EUR
Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
Графік роботи:

Пн-Пт: 09:00–18:00

Сб-Вс: вихідні

0
Мій кошик

Відгуки про магазин

5.0
30 відгуків
Сортування:
Добрий день. Дякую за приємне обслуговування та швидку обробку замовлення )
Відповісти
Дякую за швидку обробку замовлення і приємний подаруночок! Була щасливою дізнатися у березні 2022, що ви працюєте і так швидко все робите! Плюс одна постійна клієнтка, сил вам і наснаги
Відповісти
Дуже вдячна за швидку обробку та відправу замовлення. Якість товару дуже сподобалась. Замовляли вперше, але точно не останній раз) Буду з вами 💛💙
Відповісти
Доброго вечора ! Де ви знаходитесь ? І чи працюєте ви зараз ?
Відповісти
Іванчук Юлія, Вітаємо. Так. Ми працюємо. Знаходимося все там же ) за адресою - ovechka.com.ua)
Відповісти
Добрий день! У мене питання стосовно знижки. Після створення нового дизайну сайту зникли всі замовлення, і чомусь в новому дизайні в мене залишилися мінімальна знижка 3%. Якщо просумувати всі мої замовлення, то вже потягне на знижку 5-6%. Якщо треба, я можу надіслати підтвердження всіх моїх замовлень.
Прошу переглянути мою знижку.

І ще одне зауваження до нового дизайну. Незручним став пошук товарів у виробників. Треба перегорнути до 50 і більше сторінок, щоб знайти, що цікавить.
Верніть, будь ласка, пошук за категоріями у виробників: пейзажі, квіти,..., т.д. Це зекономить час знайти товар і купити його саме на сайті Овечка Рукодільниця.

З повагою, Вікторія.
Відповісти
Вікторія Смачило , Вітаємо. По Вашому акаунту вже поставили знижку у 6% )
З приводу пошуку по категоріями - ми працюємо над цим....на жаль війна внесла свої корективи....(
Відповісти
Здравствуйте!!!
Есть ли возможность сделать больше товаров на странице для просмотра (например -100) ?
Сделайте, пожалуйста, раздел "Новинки", куда будут добавляться ВСЕ новинки по дате поступления. (Так было на старом сайте). Это удобно, когда что-то ищешь и находишь ещё много чего интересного.
И ещё хотелось бы,чтобы были отзывы о товаре.
И отбор по тематике тоже бы не помешал...
Відповісти
Татьяна Подгайко ,
Доброго дня.
На жаль більше товарів на сторінці зробити неможливо...це пов'язане с швидкістю завантаження сторінки.....чим буде більше товарів тим довше буде завантажуватися.....
Розділ Новинки - обов'язково зробимо )
Відгуки про товар - ви можете зробити на сторінці товару
З тематикою також працюємо )
Дякуємо за побажання
Овечка Рукодільниця
Відповісти
Добрий день, підскажіть будь ласка, можно оплатити заказ карткою Є-ПІДТРИМКА?
Відповісти
Доброго дня, можете.Оформіть замовлення на сайті, в коментарях пропишіть розрахунок Є Підтримка.Та чекайте посилання на сплату на Вашу пошту.
Відповісти
Самый лучший интернет-магазин для рукодельниц! Обновленный сайт немного непривычен, будем разбираться где что. Историю покупок, да, жаль, я по ней только и отслеживала откуда и с каких пор в запасниках наборчики, но это не слишком критично, скидка то осталась (спасибо отдельно)! Буду и дальше советовать Ваш магазин и для себя присматривать особо понравившиеся товары.

Вопрос такой: сейчас в почте не вижу рассылок от магазина. Нужно где-то переподписаться?
Відповісти
Алла Маняхина Владимировна, Дякуємо за відгук) На жаль Розсилка поки не працює....налагодимо пізніше....
Відповісти
Добрый день! Сайт новый красиво сделано, жалко не сохранилась история покупок. Удобно что можно теперь отмечать товар который понравился и потом когда есть возможность выкупить, а не искать по новой и вспоминать. Заказываю уже более 3 лет только тут)
Відповісти
Доброго дня, дякуємо що залишаєтесь з нами, сподіваємося на подальшу співпрацю.
Гарного дня!
Відповісти
Доброго дня! Не змогла увійти на сайт, довелось відновлювати пароль. Скажіть буд ласка чому відсутня знижка 3%?
Відповісти
Доброго дня Юлія, знижка відображається в Вашому особистому кабінеті, щоб її перевірити, Вам потрібно увійти в свій особистий кабінет на новому сайті.Вибираєте товар, заходите в корзину і там відображається знижка.
Відповісти
Приветствую! У меня тогда тоже вопрос, а что размер скидки считается по суммированию заказов? Тогда у меня по идее тоже должно быть больше 3%? Посмотрите мою историю, или я то-то не так поняла?
Відповісти
Доброго дня Оксано, система знижок є накопичувальна,розмір своєї персональної знижки завжди можна дізнатися при оформленні Замовлення.
Дякуємо за розуміння!
Відповісти
Я також з магазином вже багато років. Сьогодні не змогла увійти на сайт, довелось відновлювати пароль. А потім побачила у себе мінімальну знижку, хоча замовлень у мене було набагато більше, ніж на 3% (
Відповісти
Доброго дня Тетяно,перерахувавши Ваші замовлення Ваша знижка становить вже 5%.Інформація в кабінеті зміниться згодом, тому якщо у Вас є замовлення ви можете його зробити на сайті, вказавши в коментарі що Вам потрібно перерахувати знижку.
Вибачте за заподіяні незручності.

З повагою, ОвечкаРукодільниця
Відповісти
Добрий день. Поясніть, будь ласка, чому моя 10% знижка не завжди спрацьовує? На одні товари вона діє, а на інші - ні. Це і стосується товарів вже зі знижкою. Такого раніше не було. Дякую за відповідь.
Відповісти
Доброго дня Галино, на новому сайті персональна знижка не сумується з акційними товарами на сайті.
Відповісти
Доброго дня.
Мені дуже подобається новий сайт. Головним недоліком попереднього сайту особисто для мене була відсутність вкладки "Обране" в особистому кабінеті. Тепер ця функція присутня - за це велике дякую. Новими побажаннями по удосконаленню роботи сайту є
додавання можливості перегляду більшої кількості товарів на сторінці - від 20, 100 одиниць, або переглянути все (як це було на старому сайті).
Однозначно зміни пішли на користь)
Відповісти
Доброго дня Оксано,ми вже працюємо над тим щоб максимально збільшити відображення товарів на сайті.
Відповісти
Скидку вижу, спасибо! Жаль, что пропала история, ну ничего! Будем создавать новую! )) Поздравляю с открытием сайта! Мне новый сайт нравится больше, система поиска стала удобнее, появилась возможность сравнения товара, можно добавить товар в избранное.. сразу есть возможность выбрать именно тот товар, который есть в наличии.. не знаю кому как - я вижу одни плюсы. Успехов тебе "Овечка" и побольше благодарных клиентов!
Відповісти
Доброго дня Оксано, дякуємо ,нам дуже приємно що Вам сподобався новий сайт.
Відповісти
Здравствуйте,не могу зайти в личный кабинет на обновленном сайте ,пишет не правильная почта и пароль ?!
Відповісти
Доброго дня Лера, Вам потрібно натиснути на сайті вхід в особистий кабінет. Введіть Вашу електронну адресу, після чого натисніть кнопку Забули пароль?.Вам на пошту надійде повідомлення на зміну паролю,натискаєте на Відновити пароль та змінює його на інший.
Вибачте за тимчасові незручності.
Відповісти
Здравствуйте! Дружу с Вами уже давно, отдавала предпочтение Вашему магазину за возможность купить немного дешевле благодаря персональной скидке 8%. Сейчас не могу зайти в личный кабинет, пишет, что неверный пароль. Надеюсь, что все недоработки с новым сайтом будут исправлены и персональные скидки сохранятся. С наилучшими пожеланиями
Відповісти
Доброго дня Ольга, Вам потрібно натиснути на сайті вхід в особистий кабінет. Введіть Вашу електронну адресу, після чого натисніть кнопку Забули пароль?.Вам на пошту надійде повідомлення на зміну паролю,натискаєте на Відновити пароль і змінює його на інший.
Вибравши товар в корзині ви можете побачити знижку.
Відповісти
Доброго дня. Не в мене одної, судячи з відгуків, не відображається накопичена знижка (а було 6%) і зникла вся історія. Прохання до адміна вирішити цю ситуацію. Дякую.
Відповісти
Доброго Марина, на жаль, ми не можемо відновити історію покупок в особистому кабінеті.
Знижка відображається в вашому особистому кабінеті, щоб її перевірити, Вам потрібно увійти в свій особистий кабінет на новому сайті.Вибравши любий товар ви можете побачити знижку.
Відповісти
Гарний сайт. Старий сайт вже виглядав як музейний експонат.
Єдине, чого дійсне не вистачає, це швидкого замовлення ниток, це була чудова фішка, яка економила купу часу.
Відповісти
Доброго дня Олена, ми ще працюємо над удосконаленням нашого сайту,тому згодом ця функція знову з'явиться на сайті.
Відповісти
Показати ще 10 відгуків
Вгору