Як знайти та вибрати потрібний товар.
Асортимент Інтернет-магазину Овечка постійно поповнюється. Якщо Ви бажаєте знайти необхідний Вам товар, то найпростіший спосіб – скористайтесь нашим каталогом. Усі товари розбиті на товарні групи, їх назви відображаються як посилань зліва. Вибравши товарну групу, Ви попадаєте на сторінку докладного каталогу цієї групи. Далі, рухаючись по розділах каталогу, Ви потрапляєте до списку товарів з короткою інформацією про них. Щоб переглянути детальну інформацію про товар, що Вас цікавить - натисніть на його зображення або назву, після цього Ви потрапите на сторінку опису товару.
Пошукова система.
Знайти товар можна також за допомогою пошукової системи (форма запиту знаходиться на кожній сторінці у верхньому правому кутку). Для цього необхідно набрати слово у формі запиту та натиснути кнопку праворуч. Результати Вашого пошуку будуть відображені на спеціальній сторінці зі списком товарів, що мають це слово або словосполучення в описі, назві та інших полях.
Реєстрація.
Реєстрація необов'язкова для відвідувачів нашого Інтернет-магазину, вона потрібна лише при оформленні замовлення. Нам потрібна деяка інформація про Вас для того, щоб доставити Вам замовлення, і Ви змогли його сплатити. Зареєструватися Ви можете в будь-який час, і інформація зберігатиметься доти, доки Ви не виявите бажання її видалити або виправити. При заповненні форми реєстрації зверніть увагу, що деякі поля є обов'язковими для заповнення. Реєструватися потрібно лише один раз, але потім Ви зможете користуватися додатковими сервісами, як, наприклад, відстежувати стан Вашого замовлення, отримувати смс-повідомлення з обробки вашого замовлення, отримувати знижки, і, нарешті, швидко оформляти замовлення та купувати товари!
Як оформляється замовлення
Натиснувши на посилання «Оформити замовлення» у верхньому правому кутку, Ви потрапляєте на сторінку, де показані всі обрані Вами товари. На цій сторінці Ви можете скоригувати замовлення.
Якщо ви вже зареєстровані, то вам потрібно лише авторизуватись (ввести у відповідні поля свій e-mail та пароль). Якщо ви ще не зареєстровані, вам буде запропоновано зареєструватися або здійснити покупку без реєстрації.
Під час реєстрації уважно заповнюйте всі обов'язкові поля! Ретельно перевіряйте правильність написання e-mail адреси та поштової адреси доставки!
Оформлення замовлення.
1. Вам буде запропоновано вибрати спосіб доставки. Про варіанти доставки дивіться на сторінці "Доставка замовлень".
2. Вам буде запропоновано вибрати спосіб оплати. Про способи оплати дивіться на сторінці «Спосіб оплати».
3. Вам буде запропоновано підтвердити дані на замовлення. На цьому етапі ви можете редагувати введену вами інформацію.
4. Замовлення надіслано на обробку.
Шановні покупці!
Після успішного оформлення замовлення ви обов'язково отримаєте електронною поштою лист-підтвердження про прийняття замовлення нашим магазином. У міру обробки вашого замовлення ми будемо інформувати вас про всі важливі зміни. Поточний стан замовлення ви завжди можете відстежити в розділі "Історія замовлень". Для доступу до цього розділу вам потрібно ввести логін та пароль.
Статуси замовлень
Статуси замовлень служать для сортування замовлень за рівнем виконання. Статуси змінюються у процесі обробки замовлень.
На даний момент у нашому магазині використовуються такі статуси:
1. "Отриманий".
Після оформлення замовлення вам буде надіслано лист із переліком замовлених вами товарів. Лист буде надіслано на адресу електронної пошти, вказану вами при оформленні замовлення або реєстрації.
2. "На обробці".
Означає, що замовлення приймається на обробку нашими операторами, де буде здійснено перевірку наявності товару на складі. Після чого вам буде надіслано листа з інформацією про наявність ваших товарів та час доставки відправки вашого замовлення.
3. «Очікування оплати».
Після нашого підтвердження наявності товару на складі, у випадку якщо ви обирали оплату за передоплатою (передоплата, за квитанцією банку, вебмані, яндекс гроші, вестерн юніон або ін.), вашому замовленню надається статус «Очікування оплати» до отримання вашої оплати за замовлення. Після отримання оплати на ваше замовлення, йому надається статус «На обробці» до того моменту, поки наші менеджери не підготують ваше замовлення до доставки або відправлення.
4. «Надіслано поштою».
Товар передано нашими працівниками до транспортної компанії або на пошту для доставки або відправлення вашого замовлення за вказаною вами адресою.
5. "Доставлений".
Статус надається замовленням після отримання нами повідомлення від кур'єра або транспортної компанії, пошти про доставку товару клієнту.
6. «Очікування товару».
Означає, що зараз товар відсутній складі. У такому випадку ми сповіщаємо вас про найближчу дату поставки або ін.
ах відсутності та наявності обраного вами товару.
Увага!
Статус «Анульований» надається замовленню у випадку, якщо ви з яких-небудь причин відмовилися від покупки.
Якщо термін цього статусу перевищує 14 днів – замовлення анулюється!
Якщо у Вас виникли труднощі з оформленням замовлення, Ви можете поставити запитання нашому оператору за тел.(Viber, Telegram, Wathapp)
050-536-59-09 , 067-536-59-39 або ел. поштою info.ovechka@gmail.com
Ми любимо та цінуємо наших постійних клієнтів та бажаємо, щоб ви завжди були задоволені нашим магазином! Вишивайте з нами! Приємних покупок! Вишивайте із задоволенням!
Магазин Овечка Рукодільниця
https://ovechka.com.ua